MÜŞTERİLERİMİZİN İHTİYAÇ VE BEKLENTİLERİNİ KARŞILAYABİLMEK İÇİN
- -KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ ŞARTLARINA UYMAK
- -KALİTE YÖNETİM SİSTEMİNİ SÜREKLİ İYİLEŞTİRMEK
- -HİÇ BİR KOŞULDA HİZMET KALİTESİNDEN ÖDÜN VERMEMEK
- -MİLLİ VE ULUSLARARASI STANDARTLARA UYGUN KALİTELİ YENİ ÜRÜNLER ÜRETMEK
- -TEKNOLOJİNİN GELİŞİMİNE PARALEL AYAK UYDURARAK ÜRÜNLERİMİZDE GELİŞTİRMELER YAPMAK VE KALİTEMİZİ DE BU YÖNDE GELİŞTİRMEK.
- -PERSONELİMİZE KALİTE BİLİNCİNİ KAZANDIRMAK VE BU BİLİNCİ TÜM ÜRETİM VE SERVİS HİZMETLERİMİZE YAYMAK
- -TÜM MÜŞTERİLERİMİZE KALİTELİ ÜRÜN VE HİZMET VERDİĞİMİZİ GÖSTERMEK VE FİRMAMIZIN ADININ “KALİTE” SÖZCÜĞÜ İLE DAİMA YANYANA OLMASINI SAĞLAMAK.
Kalite Politikamızdır.
Genel Müdür