MÜŞTERİLERİMİZİN İHTİYAÇ VE BEKLENTİLERİNİ KARŞILAYABİLMEK İÇİN

 

  1. -KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ ŞARTLARINA UYMAK
  2. -KALİTE YÖNETİM SİSTEMİNİ SÜREKLİ İYİLEŞTİRMEK
  3. -HİÇ BİR KOŞULDA HİZMET KALİTESİNDEN ÖDÜN VERMEMEK
  4. -MİLLİ VE ULUSLARARASI STANDARTLARA UYGUN KALİTELİ YENİ ÜRÜNLER ÜRETMEK
  5. -TEKNOLOJİNİN GELİŞİMİNE PARALEL AYAK UYDURARAK ÜRÜNLERİMİZDE GELİŞTİRMELER YAPMAK VE KALİTEMİZİ DE BU YÖNDE GELİŞTİRMEK.  
  6. -PERSONELİMİZE KALİTE BİLİNCİNİ KAZANDIRMAK VE BU BİLİNCİ TÜM ÜRETİM VE SERVİS HİZMETLERİMİZE YAYMAK
  7. -TÜM MÜŞTERİLERİMİZE KALİTELİ ÜRÜN VE HİZMET VERDİĞİMİZİ GÖSTERMEK VE FİRMAMIZIN ADININ “KALİTE” SÖZCÜĞÜ İLE DAİMA YANYANA OLMASINI SAĞLAMAK.

Kalite Politikamızdır.

 

Genel Müdür